علمای مدعی تشیع برای بی ارزش کردن اعمال ام المومنین “عایشه” و برای تخریب ایشان می‌گویند که چرا عایشه در منزل خود پس از دفن عمر، از حجاب استفاده می‌کرده؟ و مگر از شخص مرده هم رو می‌گیرند؟

پرسش
علمای مدعی تشیع برای بی ارزش کردن اعمال ام المومنین “عایشه” و برای تخریب ایشان می‌گویند که چرا عایشه در منزل خود پس از دفن عمر، از حجاب استفاده می‌کرده؟ و مگر از شخص مرده هم رو می‌گیرند؟ و می‌گویند این عمل عایشه هیچ مبنای شرعی نداشته و ندارد و باید از زندگان رو گرفت، نه از مردگان طبق این عقیده سوال ما این است که چرا حضرت فاطمه از آن شخص نابینا رو می‌گیرد؟ و مگر از شخص نابینا هم رو می‌گیرند؟ و البته این عمل فاطمه هیچ مبنای شرعی نداشته و ندارد و از شخص بینا رو می‌گیرند نه از اشخاص کور و نابینا. (فراموش نکنید صحبت تنها بر سر شرعی نبودن این اعمال است، وگرنه منکر نیستیم که چنین اعمالی نشانه پرهیزکاری بسیار است و البته رافضیان قصد دارند آن را تنها به حضرت فاطمه محدود کنند).
پاسخ
آیت الله سید علی حسینی میلانی مدظله
بسمه تعالی
السلام علیکم
اینکه عائشه در منزل خود با حجاب بوده در کجا است و به چه سند؟
کسانیکه راجع به او حرف دارند مطالب دیگری می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *