با توجه به اینکه همه فقها معتقد به عوض و معوض بودن بضع و مهر هستند چرا اگر مردی حتی یک لحظه بخواهد زن را طلاق دهد باید نصف مهر را بدهد در حالی که هیچ استمتاعی در کار نبوده و چگونه می توان صداق و بضع را عوض تلقی کرد در حالی که استمتاع جنسی کاملا دو طرفه است مشاهده پاسخ »
وقتي من ميدونم كه ندارم اين مهر را بدم ولي در آينده شايد بدم و قرار دارم اگه داشتم بدم ميشه مهر در حد عرف 110 تا سكه كرد در حاليكه شايد اين بين بميرم و ورثه ام كه اعتباری بهشون نيست، در نتيجه مهر به گردنم نميمونه؟ مشاهده پاسخ »