پرسش
با توجه به اینکه حفصه و عایشه از همسران پیامبر بوده اند، آیا صحیح است که در این مورد گفته شود که چون پیامبر اکرم دارای عصمت مطلق است و ازدواج آن حضرت بر اساس مصلحت بوده، اصل فعل پیامبر یعنی ازدواج و مصلحت آن مورد رضایت کامل خداست بدون اینکه آن زنان و پدران آنها مورد تایید ایشان باشند؟ (ادعا می شود توسط برخی عوامل وهابی که ازدواج پیامبر با آنها یعنی تایید و اعتماد بر آنها)
پاسخ
آیت الله سید علی حسینی میلانی مدظله
بسمه تعالی
السلام علیکم
این کلام را آیات سوره تحریم رد می کند، مراجعه کنید
منو