در فضای مجازی نواصب توهین های زیادی به اهل بیت می کنند مخصوصا به امام زمان عجل الله و حضرت نرجس علیها سلام. برخی رفقا می گویند ما باید مثل آنها به مقدساتشان فحش بدهیم تا ساکت بشوند و برخی می گویند این کار فایده ندارد بلکه آنها بدتر می کنند بلکه باید با آنها مطالب علمی را مطرح کنیم. از شما درخواست راهنمایی دارم که چه باید کرد؟

پرسش
در فضای گروه تبلیغی داریم و جواب اهل سنت و نواصب را می دهیم. برخی موارد آنها به جای جواب، توهین های زیادی به اهل بیت می کنند مخصوصا به امام زمان عجل الله و حضرت نرجس علیها سلام. برخی رفقا می گویند ما باید مثل آنها به مقدساتشان فحش بدهیم تا ساکت بشوند و برخی می گویند این کار فایده ندارد بلکه آنها بدتر می کنند بلکه باید با آنها مطالب علمی را مطرح کنیم. از شما درخواست راهنمایی دارم که چه باید کرد؟
پاسخ
آیت الله سید علی حسینی میلانی مدظله
بسمه تعالی
السلام علیکم
با تشکر و دعا برای مزید توفیقات شما عرض می شودشبهات آنها را مستند و محکم پاسخ دهید تا نگویند جواب نداریم، و کسی تحت تاثیر قرار نگیرد، چنانچه فحاشی کردند بگویید: فحش جواب نیست و گناه است و ما شما را نهی می کنیم از این منکر. چنانچه ادامه دادند شما آنها را ترک کنید تا هم اتمام حجت کرده باشید و هم باعث مزید فحاشی آنها نشوید.
والسلام علیکم و رحمة الله