حضور انتشارات حقایق اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

انتشارات حقایق اسلامی با بیش از 150 عنوان از آثار حضرت آیت الله سید علی حسینی میلانی (مدظله العالی) در زمینه‌های فقهی، اصولی، کلامی، اعتقادی، قرآنی و حدیثی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم حضور دارد.
این آثار ارزشمند که نتیجه یک عمر تلاش مجدانه محقق فرزانه، حضرت آیت الله حسینی میلانی (مدظله العالی) می‌باشد، از سوی حوزویان و علاقمندان به حقایق اسلام، مورد استقبال قرار گرفته است و همواره چراغ راهشان می‌باشد.
مجموعه جواهر الکلام فی معرفة الامامة و الامام با 8 جلد(در باب امامت ـ فارسی)، تحقیق الاصول (8 جلد ـ عربی) کتاب تحریف قرآن(نقد و بررسی)، منهاج الکرامة (5 جلد ـ عربی)، کتاب عصمت از منظر فریقین(شیعه و اهل سنت)، کتاب مع ائمة الهداة 4 جلد(شرح زیارت جامعه کبیره ـ عربی)، مرجع آگاه 2 جلد، الامامة و نرم افزار مجموعه آثار معظم له با نام کنز الحقائق3 (جدیدترین نسخه) از جمله تازه‌ترین آثار منتشر شده از انتشارات حقایق اسلامی هستند که در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی قم عرضه می‌شود.
کلیه آثار در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شوند و با توجه به تخفیف و عرضه بن کتاب و کارت‌های خرید کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه‌مندان می توانند آثار مورد نیاز خود را با 40 درصد تخفیف خریداری نمایند.
زمان بازدید: از 1 اسفند الی 7 اسفند ماه 1395، صبح ها 9-12 و بعد از ظهرها 16-21
مکان بازدید: قم ـ مجتمع ناشران ـ طبقه منفی یک ـ پلاک 39 ـ انتشارات حقایق اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *