نشست صمیمی مبلغین نمایشگاه کتاب تهران با حضرت آیت‌الله میلانی

چهارشنبه شب 1393/02/31 جمعی از روحانیانی که از سوی دفتر حضرت آیت‌الله حسینی میلانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشتند، با معظم‌له دیدار و گفتگو کردند.
تعدادی از شاگردان حضرت آیت‌الله میلانی امسال با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با برپا کردن غرفه‌ای به پاسخ دادن شبهات اعتقادی و سؤالات دینی مردم پرداخته بودند که با ارائه گزارشی از این برنامه خدمت معظم‌له، به بیان راه‌کارهای ارتقاء کمی و کیفی آن و همچنین ضرورت حضور روحانیت در یک چنین اجتماعاتی تأکید کردند.
حضرت آیت‌الله حسینی میلانی نیز در این جلسه با بیان فرمایشاتی به امتیازات طلاب اشاره فرمودند و گفتند ما طلاب با ویژگی‌هایی که داریم از قبیل داشتن علم آن هم علمی که قدرت پاسخ گویی دارد در کنار دلسوزی برای دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و توانی که خداوند به ما عطا کرده است، باید با همت عالی وارد میدان شویم و با مردم انس بگیریم برای هدایتشان و پر کردن خلأهای معنویشان و قطعا خداوند متعال و ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در این راه به شما کمک می‌کنند.
ایشان افزودند: هر قومی لذتی دارد و لذت ما هم دفاع از ولایت و امامت اهل بیت علیهم السلام و حل کردن مشکلات علمی و رفع تشنگی دین‌پژوهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *