کتاب «ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا» در آستانه چاپ دهم

به گزارش مرکز حقایق اسلامی، کتاب «ناگفته‌هایی از حقایق عاشورا» اثر ارزشمند حضرت آیت الله میلانی با محوریت حادثه كربلا و شهادت حضرت سيّدالشهداء عليه السلام‏ در آستانه چاپ دهم قرار گرفت.
این کتاب، در غرفه نشر الحقایق عنوان پرفروش‌ترین اثر را در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خود اختصاص داد.
کتاب «ناگفته هایی از حقایق عاشورا»، نه نقد بر گفتار كسى است و نه ردّ بر فرد ديگر؛ بلكه تحقيقاتى است كه درباره ابعاد اين واقعه انجام شده و از آن نتايجى به دست آمده كه‏ مى‏توان گفت تا به حال به آن نپرداخته‏‌اند. از اين رو، اين اثر «ناگفته ‏هايى از حقايق عاشورا» نام دارد. اين بحث به همان روش بزرگان و علماى مذهب شیعه يعنى همان روش دفاعى و رفع شبهه ارائه شده و از مدارك و منابع دست اوّل نیز بهره گرفته است.
این کتاب در سه فصل مجزا، به كنكاش و بررسى این حادثه پرداخته است:
1. ريشه ها و علّت هاى رخداد‏ اين حادثه؛
2. وقايع پيش آمده در حادثه كربلا؛
3. پى‏آمدها، آثار و توابع اين حادثه در تاريخ اسلام و جوامع بشرى.
کتاب «ناگفته هایی از حقایق عاشورا» به یکی از مهم‏ترين قضاياى تاريخ اسلام پرداخته است كه در عقايد مسلمين نقش بسزايى داشته و گستردگى ابعاد آن همواره براى دانشمندان و انديشمندان شگرف بوده است. این اثر در قالب 328 صفحه و در 9000 نسخه در آستانه چاپ دهم می باشد و با قیمت 10.000 تومان توسط انتشارات حقایق اسلامی عرضه می شود.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق
ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی 10001414
و یا تماس با مرکز پخش به شماره 02537837320، این کتاب را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *