اطلاعیّه حضرت آیت الله میلانی در خصوص حرم‌های مطهّر

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله ربّ العالمین والصلاة والسلام علی خیر خلقه محمد وآله الطاهرین ولعنة الله علی أعدائهم أجمعین.
در این فضای متشنّج صحبت کردن دشوار است، اما وقتی صحبت‌های بعضی از مقلدین ابن تیمیّه را درباره حضرات اهل‌بیت علیهم الصلاة والسلام شنیدم بر خود لازم دانستم ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران بهداشت در مبارزه با این بیماری عرض کنم:
شفاعت رسول خدا و اهل‌بیت علیهم الصلاة والسلام و توسّل به این ذوات مقدّسه از کتاب و سنّت و دلائل عقلی ثابت شده، و هیچ مسلمانی که تابعِ پیامبر اکرم باشد در این باره تشکیک نکرده، جز فرقۀ ضالّۀ وهابیّت که از نظر عموم فرقه‌های اسلامی مردود است. و اهل‌بیت رسول خدا اولیاء الله هستند و به اذن خدا شفا می‌دهند و کور را بینا می‌کنند و این نزد همه مردم ثابت است و اسناد و مدارک در حرم‌ها موجود می‌باشد. اما از امامان دیگران که هیچ قربی نزد خدا ندارند چنین آثاری و برکاتی دیده نشده و نخواهد شد، ولذا بزرگان اهل تسنّن در طول تاریخ به قبور اهل‌بیت در ایران و عراق و سایر کشورها متوسّل شده و نتیجه گرفته‌اند که در منابع معتبر مذکور است، و ما ندیده‌ایم به قبور دیگران متوسل شده باشند.
در اینجا از مقام معظم رهبری دامت‌برکاته تقاضا می‌کنم دستور دهند هیئتی از علماء محترم و مسئولین حرم‌ها و پزشکان دلسوز جهت بررسی موضوع حرم‌ها تشکیل گردد تا راه‌حلّی پیدا کنند و جلو آثار وضعیِ بسته بودن و بهانه‌گیری دشمنان گرفته شود، و اهل ولایت ضمن تشرّف دعاگو باشند.
از خداوند متعال عزّت و سلامتی و پیروزی کشور را در پناه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه خواهانم.
سید علی حسینی میلانی
۲۷ اسفند ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *