دیدار طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام با حضرت آیت الله میلانی مدظله العالی

عصر پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه 1398 طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام از سربندان دماوند با حضرت آیت الله میلانی دام ظله دیدار کردند.
حضرت آیت الله میلانی مدظله ضمن بیان آیه نفر از قرآن کریم بر اهمیت علم و عالم تاکید کردند و نجات اهل ایمان که دارای ایمان ضعیف هستند را از خصوصیات بارز طلاب مستعد و کوشا دانستند. ایشان فرمودند: خود علم نور است و نورانیت می آورد، اگر علم فقه اهل بیت علیهم السلام باشد و انسان با اخلاص بیاید تا یاد بگیرد و برود به دیگران یاد بدهد، این بهترین وسیله است برا تقرب به سوی خدا.
با نگاه به احوالات علما میبینید که درس خواندند، تقوا هم پیشه کردند و روش و منهجشان آنها را به مقامات عالی رساند و شدند مثل سید بحرالعلوم. تازه آنها امکانات الان و این زمانه را هم نداشتند و آنها هم جوانانی بودند مثل شما و ان شاءالله شما بهتر از آنها شوید.
رشته طلبگی شما را به قرآن کریم وصل می کند، شما را به اهل بیت علیهم السلام وصل می کند و شما را در زمره شاگردان امام صادق علیه السلام می آورد.
حضرت آیت الله میلانی مدظله فرمودند: طلاب عزیز، ساعات خود را تنظیم کنید و با برنامه ریزی دقیق پیش بروید. من خودم مرحوم جدم، آیت الله العظمی میلانی (ره) را دیدم که ساعت خاصی را، با مشغله ای که داشتند مخصوص قرائت قرآن بودند و اشکشان جاری میشد. استادم مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) هم در وقت معینی تلاوت قرآن داشتند. با حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هم باید در ارتباط باشیم. مرحوم جدم این سفارش را میکردند که در 24 ساعت حداقل 5 دقیقه با امام زمان سلام الله علیه مناجات کنید. این یعنی سفارش پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم که حدیث ثقلین را فرمودند.
در پایان جمعی از طلاب به دست حضرت آیت الله میلانی مدظله العالی معمم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *