دیدار جمعی از مبلغین ایام فاطمیه با حضرت آیت الله میلانی (مدظله العالی)

پنجشنبه 9 اسفند ماه 1397 جمعی از مبلغین ایام فاطمیه با حضرت آیت الله میلانی (مدظله العالی) دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدا نماینده گروه ضمن گزارشی از حضور طلاب در شهرستان های مختلف در ایام فاطمیه و اجرای برنامه‌های متنوع تبلیغی خبر داد و حرکت خودجوش اعضاء را جزو ویژگی‌های آنها دانست.
در ادامه حضرت آیت الله میلانی (مدظله العالی) با اشاره به روایت پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) خطاب به امیرالمؤمنین (علیه السلام) که فرمودند: «یا علي، لَأَنْ يَهْدِيَ اَللَّهُ عَلَى يَدَيْكَ رَجُلاً خَيْرٌ لَكَ مِمَّا طَلَعَتْ عَلَيْهِ اَلشَّمْسُ» امر تبلیغ را جز وظایف اصلی طلاب در کنار تحصیل علوم اهل بیت (علیهم السلام) دانستند و فرمودند: از اسما خداوند متعال الهادی است. از اسما پیامبر الهادی است. از اسما قرآن الهادی است و این هدایت است. ما آمدیم مسئولیت هدایت را به عهده گرفتیم تا قدم بگذاریم به جای پیامبر و امیرالمؤمنین (صلوات الله علیهما) و اعتقاد داریم این راه بهترین راه است. وظیفه ما در مرحله اول تقویت ایمان اهل ولایت است. باید شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) را در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) تقویت کنیم. و در مرتبه دوم وظیفه داریم غیر شیعیان را دعوت کنیم به مسیر اهل بیت (علیهم السلام) و صراط مستقیم.
ایشان در ادامه افزودند: کار شما دارای اجر است، به ویژه اینکه در ایام خاصی مشغول این کارها بودید. ایام فاطمیه برای ما، بسیار مهم است و دشمن نهایت تلاشش را می کند با دسیسه و فتنه، مردم را از اهل بیت (علیهم السلام) دور کند و ما واسطه بین مردم و اهل بیت (علیهم السلام) هستیم و شماها با کارتون در برابر دشمن ایستاده‌اید و این حتما دارای اجر است و قدردان شما در درجه اول خدا و پیامبر و امام زمان هستند.
آیت الله میلانی خاطرنشان کردند: اخلاص در عمل، شرط کار ما است و شما فقط توجهتان به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) باشد و خود حضرت تسبیب اسباب می کنند و کارهایتان پیش می‌رود به‌گونه‌ای که حتی تصورش را نمی‌کردید و ما این را در زندگی دیده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *