دیدار امام جمعه جزیره قشم به همراه جمعی از طلاب با حضرت آیت الله میلانی

امام جمعه جزیره قشم به همراه جمعی از طلاب، شنبه 25 اردیبهشت ماه 1395 در قم با حضرت آیت الله حاج سید علی حسینی میلانی (مدظله العالی) دیدار کردند.
آیت الله میلانی در جمع طلاب جزیره قشم فرمودند: اگر امامت را از ما بگیرند تفسیر و حدیث و فقه و احکام و عقائد را از ما گرفته اند و بدون امامت اهل بیت علیهم السلام گویا هیچ دینی نداریم… .
این است که باید روی این مسئله کار کنیم و دست دیگران را هم بگیریم تا در پیشگاه خداوند و پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، رو سفید باشیم و بگوییم که ما به حدیث ثقلین عمل کردیم و اهل بیت را از قرآن و قرآن را از اهل بیت علیهم السلام جدا نکردیم. آن وقت است که خواهیم دید چه توفیقی در دنیا حاصل ما شده بود و اگر الان قدر ندانیم جز حسرت چیز دیگری نیست.
آیت الله میلانی حضار را به ارتباط خاص با حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توصیه فرمود و راه نجات نهایی در این زمان فتنه را تمسک به حبل ایشان دانست.
در پایان و در جمع صمیمی مهمانان، امام جمعه جزیره قشم مطالبی در اهمیت تألیفات و آثار حضرت آیت الله حسینی میلانی (مدظله العالی) بیان کرد و طلاب را به مطالعه کتب معظم له فراخواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *